Annonce
- Der går jo ikke to sekunder, når jeg fortæller om appen, før sejlerne går i gang med at fortælle en anekdote om, hvordan de engang har ligget et sted, hvor de havde brug for hjælp. Så var de inde tre steder, før de fik hjælp. Den slags hører vi hele tiden, siger Klaus Østergaard. Foto: Henrik Kruse
PLATFORM

App sætter sejleren i kontakt med den lokale helt

Ny app hjælper sejlere, der skal have repareret båden, med at finde frem til mekanikeren. Det som bliver kaldt den lokale helt. Via appen Navipair beskriver sejleren selv problemet med ord og billeder, og rækker så ud til dem, der kan hjælpe. - Vi viser, hvad der er af muligheder. Hvem kan hjælpe, og hvem er tilgængelige? Valget er dit, siger direktør Klaus Østergaard.
DIVERSITET

Hos Danfoss er herre- og dametoiletter – næsten – fortid

NYHEDSBREV

Diversitet er mere end unisex-toiletter

GRØNNE REJSER

Forretningsrejsen er blevet grøn hos investeringsfirma: Alle dråber tæller

Overblik

Energiboss frustreret over manglende handling, pensionskasse har øje på Vejle-projekt og indsamling skal redde købmand

Grønne investeringer

Her er 4 elementer til en mere grøn forretning

OVERBLILK

Kæmpebyggeri retter til efter prisstigninger, 33 mio. kroner til stadion og Zleep Hotels har ansat chefen

NYHEDSBREV

Book forretningsturen med grøn samvittighed

MOTIVATION

Iværksætter skrev ærligt om kræft på Linkedin: Jeg skylder mig selv at forfølge drømmen

I to uger var Rasmus Pedersen overbevist om, at kræftdiagnosen betød, at han som 22-årig skulle dø af kræft. Det satte sig dybe spor, og det betyder noget for den måde, han angriber sit professionelle liv.

GODE RÅD

Brug Linkedin til at nå de gode kandidater: - Talenterne kender deres værd

REKRUTTERING: Der er kamp om arbejdskraften, og hvis virksomheder vil tiltrække de gode talenter, skal de skille sig ud.

OVERBLIK

Storcenter skruer ned for varmen, fjernvarmeekspert har rygende travlt, og brændeovne er snart udsolgte

Her kan du læse korte nyheder om profiler, begivenheder og regnskaber i Trekantsområdet.

NYHEDSBREV

Hvad er dit why?

INDSIGT

Få gode råd og sparring om køb og salg af ejerledede virksomheder: - Mange har ikke en plan på forhånd

GODE RÅD

Dét skal være klart, inden du sælger din virksomhed

OVERBLIK

Ny løsning går til kamp mod online-svindel, minister hørte om planter og app skal spotte hudkræft

NYHEDSBREV

Bliv klædt på til at sælge din virksomhed

LÆRING AF KONKURSEN

Konkurs skabte et stærkt værdisæt og modet til at sige nej til forretning

DIRECT TO CONSUMER

Milestone får ekstra ben ved at handle direkte med forbrugerne

Overblik

Husfirmaer lukker afdeling i Kolding, ny direktør i Good Food Group og sjællandsk firma åbner i Fredericia